sobota, 21 stycznia 2012

Nikodema rozważania na temat urodzin

Nikodem jest dzisiaj w filozoficznym nastroju:
- Mamo, a prawda, że wszyscy mają urodziny?
- Tak, prawda.
- A zwierzęta też?
- Też.
- To Kitka też ma urodziny?
(Kitka to nasza kocica).
- Tak Kochanie.
- Mamo, a mamy też mają urodziny?
- Oczywiście Kochanie.
- A Ty też?
- Tak Skarbie.
- Mamusiu, a co lubisz najbardziej na świecie?
- Najbardziej na świecie lubię, kiedy moje dzieci są grzeczne:)
- Mamooooooooooo, ale do jedzenia!
- Aaaaaaaaa, do jedzenia. Do jedzenia to najbardziej lubię sałatkę owocową z lodami i polewą czekoladową:)
- Ja też! To ja Ci taką zrobię na urodziny. I wiesz co? I ja Ci jeszcze dam prezent! A wiesz jaki? Dam Ci na urodziny jedną z moich zabawek, chcesz?
- Naprawdę? Oddasz mi swoją zabawkę?
- Tak, bo Cię bardo lubię!
Leci grzebać w swoich samochodach, przebiera, wybiera.
- Co robisz Synek?
- Szykuję dla Ciebie prezent na urodziny.
- Kochanie, ale ja nie mam dzisiaj urodzin, dopiero na wiosnę.
- Nie szkodzi Mamusiu, ja sobie już przygotuję, żebym potem nie musiał się męczyć.
W ten oto sposób na biurku stoi blaszane pudełko po kucykach Ponny (Lenka ostro protestowała, ale w końcu pudełko oddała), w środku spoczywa resorak i laurka. Wszystko to czeka do kwietnia.
Kochany Synuś mamusi!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj