piątek, 31 sierpnia 2012

Kolejny gadżet z Biedronki

Zakupiłam wczoraj w Biedronce silikonową foremkę w kształcie kwiatka do jajek sadzonych i naleśników. Do wyboru były jeszcze kółka, serduszka i misie. Koszt - 4,99 zł/sztuka.


Jako, że łupieże do jajek sadzonych jakoś sentymentu nie mają, foremkę przetestowaliśmy na naleśniczkach:) Wyszły nam całkiem zgrabne kwiatuszki, które potomstwo moje opędzlowało z jogurtem truskawkowym.


Kto by pomyślał - takie małe byle co, a tyle radości:) Ta Biedronka to jednak fajna jest!!!

post signature

15 komentarzy:

  1. Ale fajowe foremki ;) Też miałam kupować, ale zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze masz szansę, w Biedronce wymieniają towar w poniedziałki i w czwartki chyba.

      Usuń
  2. wygląda pysznie :) ja też kupuję w Biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można upolować coś naprawdę fajnego:)))

      Usuń
  3. Zostałaś wyróżniona u mnie na blogu w kategorii Versitale Blogger ;) szczegóły : http://book-and-cooking.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-zostaam-wyrozniona.html Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Już wzięłam udział, a post dostępny jest tutaj: http://lenka-niki.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger.html
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. O, widzę, że muszę wreszcie wybrać się do biedronki,bo dawno mnie tam nie było.
    A te naleśniki Twoje wyglądają uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, też mam kwiatka:) Ale ja na razie próbowałam tylko jajko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajko u mnie nie ma wzięcia, chyba, że sama sobie zrobię:D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj