poniedziałek, 15 października 2012

Krówka Mu i pierwszy zgubiony ząb:)

Dzisiejszego popołudnia odebraliśmy z poczty naszą Krówkę Mu - wygraną w candy na blogu Pod numerem czwartym
Muszę przyznać, że jestem bardzo miło zaskoczona, bo Mu jest dosyć sporych rozmiarów. Myślałam, że jest mniejsza:) Mu jest naprawdę urocza i od razu przypadła Lence do gustu! Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękujemy za piękną przytulankę!


 A w drodze na pocztę Nikodemowi zajadającemu nektarynkę wypadł pierwszy w życiu ząb - dolna jedynka, która bujała Mu się w buzi już ze dwa tygodnie:) Po prostu za którymś gryzem wyjął coś z buzi i pokazując mi, zapytał:
- Mamusiu, czy to jest mój ząb???
No tak, to był ząb!
- Super - stwierdził radośnie Nikodem - jak wrócimy do domu, włożę go pod poduszkę i Wróżka Zębuszka przyniesie mi pieniążka!

"Wypadnięta" dolna jedynka wygląda tak:


A dziura po "wypadniętej" dolnej jedynce tak:


Teraz czekamy na nowego zęba...

post signature

9 komentarzy:

  1. no to wróżka-zębuszka pójdzie w ruch ;) i jakieś prezenty zacznie przynosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mu jest śliczna ;) A Wróżka teraz musi przynieść coś stosownego do wypadniętego ząbka ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jaką radość sprawił mi pierwszy stały ząb Synusia eM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W oczekiwaniu na wróżkę położył się do łózka już pół godziny temu:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj ale słodka szczerbata minka :-) gratulacje pierwszej zguby. :-) a krowa cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe co przyniesie Nikosiowi ta Wróżka Zębuszka. Krówka Mu cudna. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja dziękuję za udział w moim Candy:) bardzo sie denerwowałam jak pluszak zostanie przyjety, tym bardziej cieszy mnie fakt ze córcia zadowolona :)
    Zapraszam do siebie na czeste odwiedziny juz niedlugo planuje kolejna Candy !!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolona to mało powiedziane, jest wniebowzięta:) Teraz śpią razem!
      A w kolejnym candy na pewno weźmiemy udział:)

      Usuń
  8. mamus musi zaczac oszczedzac pieniazki ;P
    duzo zebulow przed wami:)))
    Krowa superancka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj