sobota, 3 listopada 2012

"Gryzmoły" CzuCzu są super!!!

Nad "Gryzmołami w wolnej chwili" od CzuCzu spędziliśmy dzisiaj prawie cztery godziny. Jeszcze nigdy moje dzieci nie były zainteresowane jedną zabawą przez tak długi czas.Malowaliśmy, rysowaliśmy, tworzyliśmy... Nie tylko łupieże miały fajną zabawę, ja również świetnie się bawiłam:)
Polecam każdemu "Gryzmoły...". Super pomysł na rozwijanie kreatywności i fantazji dzieci. No i można się wykazać:)
A oto kilka naszych kreatywnych gryzmołów:


O naszych wygranych "Gryzmołach" pisałam tutaj: http://lenka-niki.blogspot.com/2012/10/gryzmoy-od-cuczu-i-babylandii.html
post signature

16 komentarzy:

  1. Już je widziałam dość dawno i są ciekawe. jednak moje Małe jeszcze za Małe na takie zabawy ;).
    Ps. Niestety nie otrzymałam maila - wysłałaś na adres mama.bloguje@gmail.com?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, chyba sobie daruję te etykiety, bo jeszcze coś popsuję! Bardzo dziękuję, że chciałaś pomóc:)))

      Usuń
  2. Gdzie można te Gryzmoły kupić?
    Już widzę że to świetna zabawa, jestem chętna, moje córy będą się cieszyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje wygrałam w konkursie Babylandii. Tutaj jest strona CZuCzu i tam jest sklep: http://czuczu.pl/ a tutaj ich strona na facebooku: https://www.facebook.com/czuczuboy?ref=ts&fref=ts
      A zabawa jest naprawdę świetna:)))

      Usuń
  3. Słonie piękne , te pająki straszne a cała książeczka fajowa !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super . Też taką chcemy. o widzę, że mama swój talent też nam ujawnia :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj