sobota, 17 listopada 2012

Nie wiem już, w co ręce włożyć!

Od samego rana jestem w biegu. Nakarmiłam łupieże, nakarmiłam kota, zrobiłam zakupy, wstawiłam pranie, rozpoczęłam proces rozmrażania i czyszczenia lodówki.
Teraz w całym tym bałaganie zamierzam robić na obiad zapiekankę makaronową z mięsem mielonym - właśnie gotuję makaron. A na deser śmietanowca według przepisu Mamy z bloga Mother in the Kitchen http://motherinthekitchen.blogspot.com/2012/11/smietankowiec.html .
W kolejce czekają również na wykończenie foteliki bujane dla lalek według przepisu z bloga Kreatywnym okiem http://kreatywnymokiem.blogspot.com/2012/11/bujany-fotelik-dla-misia-i-lali.html oraz na dokładkę do zrobienia łóżeczka dla lalek http://kreatywnymokiem.blogspot.com/2012/11/ozeczko-do-domku-misia-i-lali.html . O prasowaniu i cerowaniu łupieżowej garderoby wolę nawet nie myśleć! Powoli przestaję ogarniać cały ten bałagan:)
Miłego i mniej zapracowanego niż mój weekendu Wam życzę!!!

źródło: internet
post signature

11 komentarzy:

  1. Podziel się tym śmietanowcem,jak już zrobisz ;) Świetne to foto.

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra, nie do końca przemyślałam sprawę! Rozmrażanie lodówki i robienie śmietanowca nie bardzo idzie ze sobą w parze:P
    Dobrze, że za oknem temperatura jak w lodówce, więc sytuacja opanowana:D

    OdpowiedzUsuń
  3. to foto mnie powaliło. Trzymaj się, sobota już sie powoli kończy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniej więcej ogarnęłam:D
    Zapiekanka zrobiona i w połowie zeżarta, śmietanowiec tężeje na balkonie, lodówka prawie umyta, prasowanie olałam w przedbiegach i tylko mebelki czekają zaniedbane kompletnie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. to czekam na zdjęcie mego śmietankowca w twoim wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam według instrukcji, więc mam nadzieję, że coś mi z tego wyjdzie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. och przypomniałąś mi, że muszę jeszcze pranie powiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, nie jest źle, skoro umiesz tyle prac wykonywać jednocześnie. My, kobiety, mamy jednak megamoc. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic tylko się sklonować,

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj