sobota, 10 listopada 2012

Zachwyciła mnie papierowa wiklina:)

Zachwyciłam się kompletnie cudeńkami, jakie można stworzyć ze zwykłej gazety:) IlaPop, autorka bloga Kreatywnym okiem oraz prace przedstawione na blogu Urwiskowo zachęciły mnie do działania! Skoro potrafią One, potrafię i ja:)
Na razie zabrałam się ochoczo do kręcenia rurek z gazet. Muszę Wam powiedzieć, że nie jest to wcale takie proste, jakby się wydawało. Zapewne jest to kwestia wprawy, bo z każdą kolejną rurką idzie mi coraz lepiej:) Niemniej jednak, jest to zajęcie mocno pracochłonne.
Co zrobię ze swojej papierowej wikliny??? Na razie nie wiem:) Na razie ostro kręcę...



post signature

11 komentarzy:

  1. dobry sposób :) nakrecęć sobie sporo a potem na spokojnie można wyplatać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc kręcę:D
      Dużo tego potrzebuję na taki na przykład koszyczek???

      Usuń
  2. ja tez sie zbieram do krecenia, bedziemy prawie jak swistaki tylko ze one zawijaly:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, powodzenia:D Ja już dwie godziny tak kręcę:P

      Usuń
  3. Ukręciłam już całą gazetkę Kauflanda:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na wykorzystanie wikliny na pewno się znajdzie :-) Owocnej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Kręcenie jest wprawdzie mozolne, ale im dalej, tym idzie szybciej:)

      Usuń
  5. hihi czekam na efekty. Kaufland jest dobry :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche przy tym roboty . ALE SUPER

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj