czwartek, 10 stycznia 2013

"Opowiadania dla przedszkolaków"

"Jak ja nie lubię, kiedy przytrafi mi się zły dzień. Zły dzień to taki, kiedy budzę się rano w złym humorze, za oknem pada deszcz, mama mnie pogania, w moim kubku z mlekiem pływa kożuch, a na obiad jest zupa jarzynowa. Na dodatek dzisiaj w przedszkolu nie udał mi się rysunek..."
Tak zaczyna się jeden z rozdziałów książeczki autorstwa Renaty Piątkowskiej pt. "Opowiadania dla przedszkolaków".





Jest to zbiór krótkich historyjek opowiadanych z humorem przez pewnego przedszkolaka o imieniu Tomek. Tomek opowiada nam o swoich przeżyciach w domu i przedszkolu,  o przyjaźniach i kłótniach, o swoich marzeniach, o przeżywanych przez niego emocjach i o tym, że dorośli nic, ale to kompletnie nic nie rozumieją:)


Autor: Renata Piętkowska
Ilustracje: Iwona Cała
Wydawnictwo: bis
Z tej serii ukazały się także "Piegowate opowiadania" oraz "Opowiadania z piaskownicy"

Polecam! Moje dzieciaki zaśmiewają się do łez przy każdym opowiadaniu:)


post signature

16 komentarzy:

  1. Sama chętnie bym przeczytała mimo tego, że przedszkole już dawno mam za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę przeszkód:) To lektura dla każdego:D

      Usuń
  2. o, dobrze wiedzieć. Rozejrzę się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna. Pewnie przeczytam bo lubię takie opowiastki. Podobał mi się Mikołajek . Tomek wydaje mi się podobny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze uwielbiałam Mikołajka:) Tomek to taki młodszy Mikołajek:)

      Usuń
    2. To napewno przeczytamy. :-)

      Usuń
  4. Dla nas jeszcze z dużo treści :), ale dobrze wiedzieć. Bardzo lubię ilustracje pani Iwony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, treści sporo! To książka zdecydowanie dla przedszkolaków:)

      Usuń
  5. Fajne, kupię przy okazji:)
    Zapraszam do zabawy:
    http://www.sluchajmamy.blogspot.com/2013/01/siedem-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. to musze ją kupić swoim chłopakom skoro taka fajna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj