czwartek, 17 stycznia 2013

Przestrzenne kolorowanki

Dzisiaj jestem tylko w przelocie, bo właśnie dotarła do nas przesyłka od http://www.kolorowanki3d.pl/ 
i zapowiada się świetna zabawa:)))
Kolorowanki 3D na facebooku: https://www.facebook.com/Kolorowanki3D





Kolorowanki 3D to według producenta:

Kartonowe zabawki edukacyjne - Kolorowanki 3d to przede wszystkim dobra zabawa dla najmłodszych. Kolorowanki 3D posiadają wszystkie aspekty zabawki edukacyjnej, przez co Twoje dziecko będzie się rozwijać i jednocześnie czerpać z tego sporą radość. 

Do testowania dostaliśmy aż cztery przestrzenne kolorowanki: samolot, wyścigówkę, króliczka i biedronkę, czyli zarówno coś dla Lenki, jak i dla Nikodema.

Do każdego zestawu dołączony jest czterokolorowy komplet mazaków. Dzieciaki właśnie zabrały się do kolorowanie a efekty ich pracy zademonstruję później:)  

post signature

15 komentarzy:

  1. Ale bajeranckie te kolorowanki. Moje jeszcze za małe na takie cuda, ale ciekawa jestem efaktów stworzonych przez Twoje dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo fajna zabawa, koniecznie napisz jak się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  3. u Nas wyszly z paczki ikoloru nie nabraly;p

    OdpowiedzUsuń
  4. boski blog zapraszam do mnie obs za obs ? jak to zrobisz to napisz mi komentarz , a ja zrobie to samo :) :*
    gliniankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też ta przesyłeczka.
    Miałyśmy już wcześniej jeża - super jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieci uwielbiają takie zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż szkoda, że nie mam małych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj