wtorek, 5 lutego 2013

Jak brzytwa:)

Nabyłam sobie dzisiaj w Biedronce świetną kosę do wszystkiego. Cena 9,99 zł - trochę zbyt wygórowana, jak na nóż, ale co mi tam! Jest świetny! Dostępna kolorystyka przeróżna - od czerni, przez brązy i szarości do pastelowych zieleni i intensywnej czerwieni.


Pięknie kroi, po prostu pięknie:) Wchodzi, jak w masło w chlebek, żółty serek, mięsko, cebulkę, marchewkę, papryczkę i co mi się tam jeszcze udało dzisiaj pokroić:) Z szaleństwem w oczach szukałam w lodówce nowych produktów do posiekania, rozdrobnienia, poszatkowania!


Jest w miarę bezpieczny dla dzieci, dlatego też pozwoliłam Lence na odrobinę szaleństwa tzn. mogła ukroić sobie kawałek marchewki. Była równie zafascynowana, jak ja:)  Ciekawe, czy ta ochronna powłoka szybko się zetrze?


W każdym bądź razie jestem bardzo zadowolona z tego zakupu i po jednym dniu użytkowania zdecydowanie go polecam:) Zamiast jednego dużego noża można nabyć dwa mniejsze w tej samej cenie.

post signature

17 komentarzy:

  1. jeśli to nóż ceramiczny to cena jest oki:)
    podobno nie trzeba ich ostrzyć nawet przez 10 lat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest nóż ceramiczny, tylko nóż z silikonową powłoką. O tych ceramicznych też słyszałam, że są bardzo dobre i długo pozostają ostre:)

      Usuń
    2. ja palnuje zakup ceramicznych :) i do nich sa specjalne ostrzałki

      Usuń
    3. a propo ceramicznych to te z ikei się tempią i to szybko

      Usuń
  2. Zastanawiałam sie nad tymi nożami (ale musze sie do innej biedronki przespacerować). boję sie jednak, że kolorystyka za bardzo zaciekawi moje brzdące.

    OdpowiedzUsuń
  3. To mnie zainspirowałaś, brakuje mi takiego noża, mimo iż w szafce jest ich pełno, wszystkie tępe jutro lecę do biedronki!

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie zastanawiałam się nad tymi nożami - chyba sobie sprezentuje jak tak chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy podobne noże i faktycznie są mega! Warto do nich dokupić deskę do krojenia nie tępiącą noży ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, przydał by się:)
    zaprosiłam Cię do zabawy:) http://mamajaga.blogspot.com/2013/02/kawaek-mojego-swiata.html

    OdpowiedzUsuń
  7. niezly nożyk najbardziej podoba mi sie kolorek

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawo czy z ostrza farba ta nie zejdzie ja mam taki podobny z firmy noe ..coś tam (nie chce mi się do kuchni iśc) i zlazła farba ale ostrość super

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie się zastanawiałam wczoraj czy kupić,ale ostatecznie odłożyłam, chyba jednak wróce się zakupie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam cały komplet i póki co jestem zadowolona.
    Tną aż miło, niestety z moimi zdolnościami nie tylko to co powinny, a o zacięcie się nie trudno przy ich ostrości - wystarczy zaledwie dotknąć ciała...
    Swoją drogą też wybrałam zielone ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj