sobota, 16 marca 2013

MamiTati

Właśnie nawiązałam współpracę z fantastycznym sklepem internetowym MamiTati. Jest to sklep z asortymentem dla niemowląt i dzieci. Można tu znaleźć prawie wszystko, od wyprawki dla noworodka, wyprawki do szpitala, poprzez zabawki, kosmetyki, smoczki, butelki, książki, płyty, ozdoby do włosów dla dziewczynek aż do sporej ilości odzieży dla dzieci starszych. Oferta sklepu jest szeroka.


Ceny są bardzo przystępne, są promocje i obniżki, w tej chwili trwa wyprzedaż zimowa.
Już znalazłam kilka ciekawych pozycji, które w najbliższym czasie nabędę:)
Np. legginsy dziewczęce w cenie 13,28zł,
naprasowywanki na ubrania tęczowe serduszka - 10 szt. za 16,47zł,
spodenki krótkie chłopięce za 11,78zł.,
komplet 10 guziczków Hello Kitty za 5,46zł.

Zachęcam do przejrzenia oferty sklepu MamiTati. Zwłaszcza, że w ramach współpracy z moim blogiem sklep oferuje nieograniczony czasowo rabat dla czytelników:



Każdy kto zaloguje się do sklepu www.mamitati.pl, złoży zamówienie i w polu komentarza do zamówienia wpisze: http://lenka-niki.blogspot.com/ oraz w polu kuponu rabatowego wpisze hasło: super-blog automatycznie otrzyma rabat 5% do składanego zamówienia. Rabat ten sumuje się ze zniżkami cenowymi obowiązującymi aktualnie w sklepie.

post signature

15 komentarzy:

  1. Aż grzech nie skorzystać z okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj przydało by się skorzystać :D
    pozdr i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też dostałam propozycję współpracy z tym sklepem, jednak uważam że chcą się za darmochę promować na blogu i nie przyjęłam. Ale sklep rzeczywiście ma fajny asortyment.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie asortyment przypadł do gustu:)

      Usuń
    2. Ania też dostałam i też nie przyjęłam :-)

      Usuń
  4. Nie mam już maluszków w domu ale gdy bedę babcią :)....

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja chętnie zaglądnę!!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie u mnie:) Na pewno zajrzę:)))

      Usuń
  6. Sklepu nie znam, ale popatrzę co mają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będę robić dzidziusiowe zakupy, z pewnością tam zajrzę :)

    A przy okazji zapraszam do udziału w konkursie:
    http://www.wnetrzazewnetrza.pl/2013/03/konkursowa-kapibara.html
    Atrakcyjne nagrody od Kapibary! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też ich nie znam :) trzeba sprawdzić...

    OdpowiedzUsuń
  9. a zaraz popatrzę co tam mają :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj