niedziela, 14 kwietnia 2013

Wiem, co jem

Ostatnim hitem śniadaniowym i kolacjowym Lenki jest bułka z majonezem. Odkąd tylko otworzy oczy (dzisiaj np. o 6.45!), zaraz się drze:
- Mamooooooo, zrób mi kanapkę z majezonem!
Nikodem natomiast potrafi za jednym posiedzeniem zjeść cały słoik dżemu jagodowego (najlepiej z Łowicza). Normalnie ohyda!






Pozdrawiam wszystkich niedzielnie, wprawdzie średnio słonecznie, ale za to bardzo leniwie:) Nasze plany na dziś to odpoczynek z książką na kanapie i ewentualnie poobiedni spacer.



post signature

25 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam za to sos tatarski ze słoika... Pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też zamierzam odpocząć:)
    Za majonezem nie przepadam, za to dżem jagodowy też uwielbiam. Ale nie, aż tak, żeby zjeść cały słoik;p

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja pamiętam z dzieciństwa chleb z wodą i cukrem,,,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Kota już się wczówa w te niedzielne nastroje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest wiecznie w niedzielnym nastroju:) Przesypia 3/4 życia, w przeciwieństwie do żyrafy:D

      Usuń
  5. kanapka z majonezem, mniam, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie smaków :)
    Nominowałam Twojego bloga do Liebster Award, po szczegóły i instrukcję zapraszam do siebie:
    http://mama2c.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm majonez uwielbiam :) Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się, ten jagodowy dźem jest przepyszny:))

    OdpowiedzUsuń
  9. sama czasami w majonezie siedzę :) Ma dziecko dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż mi ślinka poleciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie Filip też dżem to mus, najlepiej to by jadł na śniadanie, na obiad i na kolację :-/ A Ewa dla odmiany śmietaną smaruje i posypuje cukrem kanapki.

    OdpowiedzUsuń
  12. jako dziecko uwielbialam bułke z masłem i sosem taraskim. dobrze, ze takie posiłki mijają z wiekiem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudny kotek! Słodziak niesamowity:)) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karol wstaje w tygodniu o 6:30...a w weekend nie wiedzie czemu i skąd wie ze rodzice mają wolne...wstaje o 5:00!!!!!!!!!!!!!
    więc zazdroszczę tej 6:45;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ychota ja swego czasu jadłam bułkę z margaryną
    a ja do majonezu dodaje jogurtu trochę i chrzan to dopiero ekstra na kanapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na punkcie majonezu to też mam bzika :P a mania na dżem jagodowy przeszła mi ostatnio, ale pewnie po przerwie znów wpadnę w szał jagodowy :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj